„Czy powinienem stworzyć nową stronę firmową”? Jest to problem, z którym boryka się wiele osób rozpoczynających działalność gospodarczą. Pospieszmy się i znajdźmy odpowiedź na ten problem.
- JAK DOBRZE SPRZEDAJE SIĘ NA FACEBOOKU?
Większość kanałów sprzedażowych realizuje się obecnie za pośrednictwem Internetu, aby przyciągnąć więcej klientów w wirtualnym świecie. A e-commerce to także jedna z najpopularniejszych form, które oferują niezwykle wysoką skuteczność. Sprzedaż online za pośrednictwem Facebooka jest znana i stosowana przez wiele osób, ale faktem jest, że forma ta nie jest prosta i łatwa w realizacji, wymaga dużo czasu i cierpliwości.
Każdego dnia na Facebooku publikowane są setki i tysiące artykułów, które mogą zawierać niesprawdzone wiadomości, przez co potencjalni klienci mogą stracić zaufanie do naszych produktów. Jednocześnie dotarcie do klientów na Facebooku jest czasochłonne i nie wymaga wysiłku, gdy trzeba odpowiadać na każdą wiadomość, pytania klientów się powtarzają.
- KORZYŚCI, JAKIE STRONA SPRZEDAŻOWA PRZYNOSI PRZEDSIĘBIORSTWOM.
2.1. DOTARCIE DO WIĘKSZEJ LICZBY KLIENTÓW.
Sklep jest dostępny tylko dla klientów lokalnych, tzn. ma ograniczony zasięg geograficzny. Ale jeśli stworzysz stronę internetową sprzedaży, strona ta pomoże Ci dotrzeć do klientów nie tylko w Twojej okolicy, ale we wszystkich regionach, gdziekolwiek jest Internet. Obecnie Twój rynek to nie tylko region czy województwo, w którym mieszkasz, ale cały świat.
2.2. MAKSYMALNA OBSŁUGA KLIENTA.
Ze względu na coraz bardziej zabiegany tryb życia, ludzie nie mają czasu, aby iść prosto do sklepu, aby kupić potrzebne rzeczy. Teraz, dzięki stronie internetowej sprzedaży, wszystko staje się o wiele łatwiejsze i prostsze, aby posiadać towary, które chcesz. Tylko z urządzeniem zdolnym do dostępu do sieci produkt zostanie błyskawicznie dostarczony do sklepu.
Jednak zakupy online mają również wiele wad, gdy klienci nie mogą bezpośrednio dotknąć i ocenić produktu. Obecnie, jeśli tworzysz profesjonalną stronę sprzedażową, podanie szczegółowych informacji o produkcie znacznie ułatwi klientom wyszukiwanie informacji, cen, promocji na dany produkt. Ponadto, można również łatwo odpowiedzieć na pytania klientów dotyczące produktu. Łatwe zarządzanie ładunkami
2.3. WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA.
Branding jest ważnym czynnikiem w tworzeniu sukcesu dla firm i branding jest czymś, na co firmy muszą zwracać uwagę. Klienci mogą nie znać Twojej firmy i wielkości, produktu lub jakości, ale kiedy odwiedzą Twoją stronę internetową, zobaczysz profesjonalizm poprzez interfejs i produkt, to zrobi natychmiastowe wrażenie. Dobry kontakt z klientem. Nie tylko to, poprzez adresy e-mail, nazwy domen, jak komunikować się z klientami za pośrednictwem sieci, aby pomóc firmie budować markę, promować wizerunek globalnie.
2.4. POPRAWA KONKURENCYJNOŚCI.
Kiedy Twoi konkurenci mają stronę internetową, a Ty nie stworzyłeś strony internetowej do sprzedaży, co się dzieje? Porzuciłeś wszystkich klientów w Internecie na rzecz konkurencji, w rzeczywistości ta klientela jest o wiele ważniejsza niż liczba klientów pochodzących bezpośrednio z Twojego sklepu. A jeśli Twoja strona jest dobrym konkurentem, oznacza to, że stracisz więcej klientów. Co gorsza, gdy klienci widzą informacje o Twojej firmie za pośrednictwem określonego źródła i chcą odkryć informacje o produktach i usługach, które Twoja firma oferuje w Internecie. Większość klientów uzna Twoją firmę za niewiarygodną.
2.5. OSZCZĘDNOŚCI.
W porównaniu z wydawaniem dużej ilości pieniędzy na dzisiejsze działania i kampanie reklamowe, założenie strony internetowej do sprzedaży online pomoże Twojej firmie zoptymalizować koszty, jak w przypadku naszej strony internetowej do gratowania maszyn. Wystarczy wydać niewielką kwotę pieniędzy, aby zainwestować w kampanię reklamową online, strona pomoże Ci zaprezentować i promować produkty, aby dotrzeć do potencjalnych klientów w najprostszy sposób.
Założenie strony sprzedażowej pozwala również na analizę rynku produktów bez konieczności wydawania zbyt dużych pieniędzy. Sieć dostarczy informacji na temat rozwoju produktu, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła określić, gdzie znajduje się produkt, czy jest on dobrze przyjęty, czy nie, aby zaplanować odpowiednie strategie.
2.6. REKLAMA BEZ OGRANICZEŃ.
Słyszałeś, ile pieniędzy duże firmy płacą za reklamę w mediach i widać, że ilość reklam jest „ogromna”. Ale dzięki stworzeniu własnej strony internetowej, dotarcie do klientów nie będzie trudne. Każdego dnia około 150 milionów użytkowników korzysta z Internetu, Twoja strona będzie znana bez wydawania dużych pieniędzy na reklamę. Klienci mogą w łatwy sposób uzyskać dostęp do produkowanych przez Ciebie informacji tylko za pomocą zdalnego połączenia internetowego.
2.7. PROFESJONALIZM.
W porównaniu ze zwykłymi formami sprzedaży, posiadanie strony internetowej pomaga uczynić Twój wizerunek w oczach klientów bardziej profesjonalnym. Wyświetlane obrazy produktów są precyzyjne, konkretne kontakty, komunikaty obsługi klienta. Dzięki temu doświadczenie klienta jest lepsze niż kiedykolwiek.
2.8. SKLEP OTWARTY 24 GODZINY NA DOBĘ.
Strona działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zawsze wtedy, gdy klienci jej potrzebują, czego nie może zrobić sklep. Strona jest jak miniaturowy sklep. Nieważne gdzie jesteś, nieważne co robisz, wszystko, czego potrzebujesz to Internet, aby pracować, sprzedawać i wspierać klientów. Pomaga to w zatrzymaniu potencjalnych klientów.